e>

joi, 29 septembrie 2011

Coliere din nasturi

Cum ziceam in postul anterioar, tare m-a luat dorul de inceputuri ... in cazul meu sa lucrez cu nasturi. :)
Dintre toate categoriile de accesorii, la capitolul coliere stau cel mai prost, asa ca m-am pus pe treaba iar nastureii colorati nu m-au dezamagit nici de data asta si m-au inspirat ca pe vremuri!



   Pentru acest colier am folosit nasturi sidefati, in culori pastelate si cateva culori accent.
    Colierul este lung (aprox. 134 cm) si se poate purta simplu sau in doua. Pret 30 lei .

 


     Colier din nasturi in doua culori, cu un aer vintage (parerea mea!:P!). Lungime 80 cm, pret 35  lei.

Colierul este unicat, nu am materialele necesare sa-l refac (ca sa nu mai zic ca n-a fost deloc usor de asamblat :P).

   

     Un colier mai simplu decat precedentele, dar foarte vesel. Si acest colier este lung (aprox. 154 cm) si poate fi purtat simplu sau in doua. Pret 25 lei.























 
   
     Colier din nasturi, la baza gatului.   
   Dintre toate colierele, la acesta am lucrat cel mai mult si nu mi-e rusine sa spun ca era sa-l abandonez de cateva ori. Am folosi nasturei transparenti (din sticla) si nasturei albi. 
   Parte cea mai dificila a fost cu "impletirea" lantului  (stil bizantin). Jos palaria pentru cei care fac bijuterii/ accesorii numai din asa ceva!
   Lungimea colierului este de 60 cm si poate fi ajustata.
   Pret 40 lei.

  Si acest colier este unicat, nasturi de sticla nu mai am, iar "impletitul" zalelor nu se afla printre activitatiile mele preferate. :)


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu