e>

luni, 3 iunie 2013

Love is in the air

Eu una sunt tare binedispusa dupa weekendul care tocmai s-a incheiat. Am petrecut timp de calitate alaturi de prietenele mele, ca de mult n-am mai stat si noi, asa ca fetele, am revazut  o multime de prieteni vechi, am depanat amintiri frumoase si am ras ca niste copii... Dupa o privire in trecut, m-am invelit cu prezentul si mi-am dat seama ca ... mi-e bine... d-asta si atata buna dispozitie ...de luni dimineata :) Bineinteles ca din weekendul asta n-au lipsit nici caii! 


Mai multe poze cu caluti gasiti pe profilul meu de FB :), aici.

Iar acum sa revenim la subiectul postului de azi.... inimioare. Azi va arat 3 cutiute pictate in stiluri diferite, dar tare dragalase si potrivite cu buna dispozitie de azi!


Prima cutiuta este un model mai vechi pe care l-am facut in martie, dar care n-a apucat sa treaca prin fata aparatului. Cum modelul mi-a placut enorm, am zis ca-i pacat sa nu il repet si sa-l fotografiez de data asta :)


A doua cutiuta este un pic mai speciala, caci am incorporat in modelul pictat si cateva versuri, scrise de unchiul meu, sub pseudonimul Andrei Vremir. 

Fara nume

Suvoiul
de intuneric
al noptii 
l-am pasit
calcand usor
din stea in stea

Andrei Vremir/Pantonima cuvintelor


Cutiuta cea mai mica am lucrat-o intr-un "atelier" incropit pe plaja de la Vadu (aventura despre care o sa va povestesc alta data). Este facuta intr-un stil cu care m-am imprietenit de curand, mai modern si mai "salbatic". Am pictat-o si pensula si cu degetele si am stropit-o cu culori vesele!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu