e>

vineri, 9 ianuarie 2015

La multi ani si despre o colaborare :)

La multi ani, ca nu ne-am vazut anul asta :)Iar n-am mai trecut pe aici de ceva vreme... vesnica poveste, prea putin timp la dispozitie. Daca as putea lungi ziua cu vreo 4-5 ore, cred ca as reusi sa postez de cateva ori pe saptamana. 
Nu cred ca o persoana care nu activeaza in bransa asta a handmade-ului isi poate imagina cat de mult timp papa un blog (postari, pozat produse, editat poze etc). Toate operatiunile astea sunt mari mancatoare de timp si, dupa umila mea parare, lucrul acesta ar trebui sa se reflecte in pretul produselor. In cazul meu e simplu, daca am de ales intre blog si lucrat efectiv, intotdeauna aleg pensula. Pentru pictat imi fac timp, dar in ultimul timp am tot ales teme care-mi sunt dragi sufletului ... adica caii. Ai zice ca, de cand am reinceput sa lucrez fizic cu caii, ar trebui sa ma mai satur un pic, dar de unde, boala e grea si incurabila; cu cat imi petrec mai mult timp in compania lor, cu atat mai mult simt nevoia sa-i pozez si, mai ales sa-i pictez. 

Uf, gata cu filozofia, asta trebuia sa fie un post vesel, nu plin de frustrari legate de lipsa timpului. Sa trecem la lucrurile frumoase... Vestea buna e ca am foarte multe lucrusoare colorate de postat. In general, cand creez ceva, incerc sa am macar o poza cu produsul respectiv, chiar daca e o poza facuta cu tableta in conditii proaste de lumina :P In concluzie, am calculatorul plin de poze care asteapta un pic de atentie din partea mea.

As fi vrut sa incep anul cu niste caluti lucrati in perioada Craciunui, dar n-am apucat sa aranjez pozele. Totusi, cateva instantanee se gasesc pe pagina de facebook (un like va rog daca aveti drum pe acolo :P). Tot cotrobaind printre poze am dat dat de o  colaboare frumoasa de anul trecut, niste cutii de vin lucrate pentru un site cu cadouri barbatesti. Va las cu pozele ca am vorbit cam mult azi :)


























Cutiile sunt lucrate cu cateva dintre tehnicile mele preferate (decoupage, antichizare, relief...). Daca va inspira pot incerca ceva asemanator si pe alte suporturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu