e>

miercuri, 28 ianuarie 2015

Tehnici noi

Ador sa incerc tehnici noi pe cutiile pe care le lucrez, pentru mine face parte din procesul creativ... dar va zic cu mana pe inima ca am exagerat un pic cu cutia asta. Saracuta de ea, era inceputa de luni de zile si astepta din partea mea un pic de culoare. Ei bine, a primit din plin ... M-am jucat la inceput cu textura si am folosit doua tipuri de contur reliefat, apoi m-am jucat un pic cu ceara colorata, am marmorat pe alocuri, an antichizat un pic si am folosit cateva paste pentru efecte ... aaa.. am folosit si niste creta colorata si cine stie ce alte chestii am omis:)). A fost o distractie pe cinste si deja am inceput sa folosesc o parte dintre tehnicile experimentate aici si pe alte lucrari:)







Mai multe poze aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu