e>

vineri, 22 mai 2015

Buchet de linguri

Acum cativa ani a apucat-o pe bunica-mea un fel de curatenie generala, adica s-a apucat sa mai arunce din chestiile pe care nu le mai folosea. Noroc ca am trecut pe la ea s-o vizitez, ca am gasit in curte, gata de aruncat, un maldar de linguri de lemn si alte alea. Le-am luat chitita se le pictez. Le-am tras un rand de culoare si ... am uitat de ele :)

.. pana acum cateva zile, cand am luat decizia sa mai inveselesc un pic lucrurile prin atelier si primul lucru la care m-am gandit au fost lingurile de lemn ale bunicii. Pe unele le-am pictat repejor, nimic spectaculor, doar culori multe, buline multe, linii simple, vopsea de contur si lac lucios. Pe una dintre linguri  m-am jucat un pic cu tehnica servetelului.  Pe o paleta (mai permisiva un pic cu suprafata) am facut niste teste de pirogravura, iar o furculita de lemn s-a ales cu coada infasurata in sfoara colorata.
Pe toate le-am infipt intr-un cos pe care il aveam prin casa si pe care l-am vopsit in alb mai demult.

Rezultatul ... un buchet de linguri colorate si aducatoare de zambet.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu