e>

luni, 11 mai 2015

Viata noua pentru cutiile de conserve

La mine pe birou este un dezastru .. sincer m-am obisnuit asa si chiar imi place :). Din cand in cand mai am vagi tentative de organizare, relativ inutile si cu efect de scurta durata, caci se pare ca biroul meu, pur si simplu, doreste sa revina cat mai repede la starea de haos total. Singurele lucruri care cat de cat au un loc al lor si nu stau aruncate chiar peste tot (ma rog, nu chiar tot timpul) sunt pixurile, creioanele, pensulele, cariocile si tot felul de ... ei bine de detoate.  Cand nu mai am in ce sa, scuzati expresia, le infig si cum nu-s genul sa cumpar suporturi pentru pixuri de la librarie/supermarket, ma apuc sa ... improvizez.  Ocazie cu care ma distrez, reciclez si inveselesc locul muncii :)

Unele dintre cele mai indemana materiale de facut suporturi pentru pixuri/creioane, sunt, din punctul meu de vedere, conservele metalice. Noi le pastram si am o rezerva demna de invidie, cutii de toate dimensiuniile. Cand am timp le decorez si asa mai scap de pixurile ratacite pe birou.

 Primele cutii pe care mi-am incercat mana, le-am decorat cu sfoara si fasii de tricouri, cum ar veni am reciclat la dublu :) Nu-s greu de facut, rezultatul e super dragut si daca doriti sa incercati sa faceti asa ceva, aveti nevoie de:

- cutii metalice,
- pistol cu lipici (silicon),
- sfoara de diverse grosimi,
- fasii de tricouri vechi,
- foarfeca,
- un strop de rabdare.


Eu am decorat trei cutii (deocamdata) si mi-au iesit asa:






Ultimele doua cutii sunt extrem de usor de decorat, distractie de maxim 10 min :) Daca se foloseste sfoara de diametru mic (cum am folosit eu la "vaza" pentru levantica), atunci e nevoie de ceva rabdare, dar merita efortul, zic eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu