e>

miercuri, 3 iunie 2015

Cos din pet de plastic

Mai demult am vazut eu ca poti recicla in tot felul de moduri pet-urile de plastic, cu rezultate mai mult sau mai putin flositoare. Cum la mine in atelier este mereu dezordine dezastru creativ, si mereu duc lipsa de cutii/cosuri si orice altceva bun pentru depozitare, m-am hotarat sa fac un cos dintr-un pet de plastic de 10l.

Nu se face greu, dar e nevoie de un pic de multa rabdare.

Materiale necesare:
pet de 5 l sau mai mare
letcon
lumanare
foarfeca
vopsea (optional)


In prima faza se taie sticla la dimensiunea dorita si marginea de sus se trece pe deasupra flacarii lumanarii pana ajunge la forma dorita, apoi se purcede la gaurit. Letconul meu e cu gaz, dar si cel electric merge la fel de bine. Atentie, sticla se gaureste in spatii bine aerisite. Nu e deloc greu sa decorezi pet-ul cu gauri si sunt o gramada de modele care se pot face, dar dureaza destul de mult. Mie mi-a luat vreo doua ore sa fac cosuletul asta.



Faza cea mai misto este ca dupa gaurire cosul devine foarte rezistent si rigid.

Pet-ul pe care l-am avut eu disponibil era bleu, culoare care nu prea se potriveste cu ce am eu in biblioteca din atelier, asa ca am decis sa-l vopsesc in alb. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu