e>

miercuri, 2 septembrie 2015

Suporturi pentru pixuri

Am un scop clar -  suporturi foarte vesele, colorate si facute de mine, pentru TOATE pixurile/creioanele/pensulele de pe birou. Cand zic si eu ca parca se vede lumina de la capatul tunelului, ma trezesc cu cate un cadou (gen 30 de pixuri cu gel), care n-au inca casa lor. Oricum, dupa socoteala mea, mai am de facut vreo 8-10 bucati de suporturi pentru pixuri, o nimica toata... pfua.

Asa, printre picaturi, am mai colorat/decorat doua conserve metalice, una mai mica si una mare.

Mai jos, cutia mai mica, mai nimic de povestit. M-am jucat cu multe culori si vopsea de contur iar la final am lacuit pentru protectie.


La a doua conserva, practic am reciclat X2. Am salvat cutia, care golita de continut isi pierduse sensul vietii :) si am reciclat cateva bucati de tricouri vechi. Deci... am lipit fasii impletite de tricou pe cutie. Mai simplu nici ca se poate. 

Eu aveam fasiile impletite de la un proiect mai vechi care nu a iesit cum trebuia. Avantajul a fost ca aveau capetele cusute ca sa nu se despleteasca, dezavantajul - au fost multe bucati de lungimi diferite. Daca ar fi sa mai decorez o cutie metalica asa, as folosi o singura fasie impletita, nu mai multe.

Daca nu stiti cum se face asa zis-ul t-shirt yarn, aici gasiti un tutorial simplu de urmat. 


Restul colectiei de suporturi pentru pixuri (click pe poze pentru detalii):





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu