e>

vineri, 25 septembrie 2015

Suport pentru pixuri

Saptamana asta a fost cu dor de mare. Am dat o tura pe plaja cu ajutorul pozelor, au fost coliere "inspired by the sea" (la propriu :)) ), asa ca m-am hotarat sa inchei saptamana cu scoici, well .. melcisori.

Partea cu culesul melcisorilor a fost cea mai distractiva. Ideea o aveam de mult, doar ca ceva ceva nu se lega. Inca nu sunt total multumita de rezultat si parca imi doresc sa mai experimentez un pic.

Practic am decorat o cutie metalica cu mecisori fixati cu ajutorul chitului de reparatii Rost, care nu este pentru asa ceva (deh, era prin casa). La final am simtit nevoia sa lacuiesc cutia terminata, nu pentru luciu, ci pentru un plus de rezistenta. Lacul a dat o tenta galbuie chitului, care, recunosc, nu-mi place deloc.  






Cu partea practica a fost simplu. Fix cum ziceam mai sus, cu mentiunea ca am lucrat pe portiuni mici, pentru ca chitul asta de reparatii se usuca destul de repede.

Chiar daca rezultatul nu este fix ce mi-am dorit, tot ma bucur ca am o bucatica dintr-un loc drag pe birou. O cutiuta plina cu creioane si cu amintiri si cu un strop de vara :)

  

Colectia mea de cutii de conserve reciclate incepe sa prinda forma :)). Click pe poze pentru detalii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu